Privacy

Általános felhasználási és értékesítési feltételek
Játékszabályok
KÖSZÖNJÜK, hogy felkereste weboldalunkat és érdeklődik termékeink megvásárlása iránt.
Bár tisztában vagyunk vele, hogy a szöveg hosszú, mégis fontos, hogy vásárlás előtt figyelmesen elolvassa az Általános felhasználási és értékesítési feltételeket (a továbbiakban „Játékszabályok”), mivel a Játékszabályok ismerteti azokat a konkrét szabályokat, amelyek a weboldalunk használatára és az Ön megrendelésére vonatkoznak.
Weboldalaink felkeresésével és a termékeink megvásárlásával Ön megerősíti, hogy elolvasta és megértette a Játékszabályokat.
Az olyan tényszerű és konkrét szabályok és információk, mint például a szállítási költségek, szállítási idők, valamint azok a régiók, ahová szállítjuk, illetve ahová nem szállítjuk termékeinket, mind megtalálhatóak weboldalunkon a Gyakran ismételt kérdések („GYIK”) pont alatt.
A Játékszabályok:
1. Kik vagyunk?
2. Ki rendelhet terméket a weboldalon keresztül?
3. Mikor rendelhetők meg a termékek a weboldalon keresztül?
4. Mi a megrendelés menete?
5. Mikor törölhetjük a megrendelését?
6. Milyen árakat alkalmaz a Foot Locker?
7. Hogyan fizethet a termékekért?
8. Milyen szállítási lehetőségek állnak rendelkezésre?
9. Hogyan történik a megrendelt termék(ek) kiszállítása?
10. Mit tehet, ha nem kapta meg a megrendelését?
11. Szeretné lemondani a megrendelését? Ezt kell tennie?
12. Mikor nem fogadja el a Foot Locker a visszaküldött termék(ek)et?
13. Hogyan és mikor kapja meg a visszatérítést, miután lemondta/visszaküldte a megrendelést/terméket?
14. Mit jelent a kötelező szavatosság, és mire számíthat, ha egy termék hibás?
15. Hogyan léphet kapcsolatba a Foot Lockerrel?
16. Hogyan kezeli a Foot Locker az Ön személyes adatait?
17. Milyen szabályok vonatkoznak a szellemi tulajdonjogokra?
18. Meddig terjed a Foot Locker felelőssége?
19. Mely törvények és joghatóságok alkalmazandók az Ön Adásvételi megállapodására?
20. Milyen egyéb szabályok érvényesek?
A Játékszabályokat megtekintheti online, letöltheti és kinyomtathatja, vagy Ügyfélszolgálatunktól e-mailben is kérheti.
1. Kik vagyunk?
A „mi”, „miénk”, „minket” stb. kifejezések az európai Foot Locker gazdálkodó egységekre utalnak.
Üzleti tevékenységünk fő helye a Hollandiában található Foot Locker Europe B.V. A Foot Locker Europe B.V. a holland jog szerint létrehozott, és a Holland Kereskedelmi Kamaránál a 23067735 nyilvántartási számon bejegyezett vállalat.
Az, hogy a termékek értékesítése ténylegesen melyik gazdálkodó egységen keresztül történik, a vásárlás helye szerinti országtól függ. Az Ön országában működő Foot Locker egység megtalálásához, kérjük, tekintse meg Játékszabályok I. mellékletét, amely tartalmazza gazdálkodó egységek listáját.
Ha bármilyen kérdése van, forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz.
2. Ki rendelhet terméket a weboldalon keresztül?
Ön akkor rendelheti meg termékeinket, ha a vonatkozó törvények szerint Ön nagykorú és jogilag cselekvőképes.
Termékeinket kizárólag olyan végfelhasználók és/vagy fogyasztók számára értékesítjük, akik:
a. érvényes lakcímmel rendelkeznek egy olyan régióban, ahová a termékszállítást végzünk;
b. a termékeket saját maguk által történő személyes használatra rendelik meg; és
c. a megrendelt termékeket nem értékesítik tovább.
Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy viszonteladók, kiskereskedők vagy nagy tételben vásárlók részére megtagadjuk termékeink értékesítését.
3. Mikor rendelhetők meg a termékek a weboldalon keresztül?
Bár minden tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy Ön megvásárolhassa termékeinket, előfordulhat, hogy:
a. a weboldalunkon feltüntetett termék már nem áll rendelkezésre (ellentétben a rendelkezésre állás státuszával);
b. a „limitált kiadású” vagy „korlátozott mennyiségben gyártott” termékekre további megszorítások vonatkozhatnak, például a megvásárolható termékek számának korlátozása; vagy
c. online termékeink még nem szállíthatók minden országba vagy régióba. Kérjük, ellenőrizze weboldalunkon, hogy mely országokba és régiókba szállítjuk termékeinket.
4. Mi a megrendelés menete?
Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy termékeink megrendelése mellett döntött. A megrendelés weboldalunkon keresztül történő leadása egyszerű, és a következő lépésekből áll:
- tegye a megrendelni kívánt termék(ek)et a kosárba;
- folytassa a „Megrendelés” lépéssel;
(i) ha már rendelkezik Foot Locker fiókkal, kérjük, jelentkezzen be. ha még nem, akkor a weboldalunkon történő regisztrációval létrehozhatja saját fiókját; vagy
(ii) ha vendégként, fiók létrehozása nélkül szeretné megrendelését leadni, kérjük, adja meg az összes szükséges információt (például a nevét, lakcímét, e-mail címét és telefonszámát);
c. megerősítés előtt ellenőrizze az adatait és a megrendelését;
- válassza ki a kívánt szállítási módot;
- válassza ki a rendelkezésre álló fizetési módok egyikét;
- a megrendelés leadása előtt el kell fogadnia a Játékszabályokat;
- folytassa a megrendelés leadását és a termék(ek) kifizetését (ezzel Ön kötelező érvényű kötelezettséget vállalt). A kifizetést az Ön által választott fizetési mód alkalmazásával kell teljesítenie. A termék(ek) a fizetési folyamat sikeres befejezéséig nem kerül(nek) lefoglalásra, de amint megkapjuk a fizetési visszaigazolást, a megrendelés végrehajtásra kerül. Ez azt jelenti, hogy ha túl hosszú ideig vár a fizetéssel, megnő a kockázata annak, hogy a termék(ek) már nem lesz(nek) elérhető(k);
- Ezt követően kapni fog egy e-mailt, amely a vásárlás valamennyi részletét tartalmazza. Ekkor létrejön egy kötelező érvényű szerződés (az „Adásvételi megállapodás”), amely tartalmazza a Játékszabályokat; továbbá
- a termék(ek) kiszállításának megkezdését követően e-mailben küldünk Önnek egy szállítási visszaigazolást.
5. Mikor törölhetjük a megrendelését?
Jogunkban áll elutasítani vagy törölni a megrendelését a termék(ek) kiszállítása előtt. Ez azonban kizárólag indokolt esetben fordulhat elő. Példa lehet azokra a helyzetekre, amelyekben elutasíthatjuk vagy törölhetjük a megrendelést, többek között ha:
- nyilvánvaló hiba vagy egyéb pontatlanság merül fel az általunk kínált termék(ek) tekintetében;
- a termék(ek) nem áll(nak) rendelkezésre vagy nincs(enek) raktáron; ebben az esetben a lehető leghamarabb tájékoztatjuk Önt, és nem dolgozzuk fel a megrendelést;
- az Ön számlázási adatai helytelenek vagy nem ellenőrizhetők;
- okunk van feltételezni, hogy az Ön megrendelése vagy annak kifizetése csalárd szándékkal történik;
- bankkártyával elkövetett csalás gyanúja merül fel;
- az Ön által megadott címre nem tudunk szállítani;
- okunk van feltételezni, hogy Ön nem végfelhasználó és/vagy fogyasztó;
- a vonatkozó törvények alapján Ön még nem nagykorú; vagy
- a vásárlás összegének zárolása vagy kifizetése nem teljes egészében történik meg.
A fenti esetekben nem vállalunk felelősséget az Ön megrendelésének elutasításából vagy törléséből eredő károkért vagy költségekért.
6. Milyen árakat alkalmaz a Foot Locker?
A weboldalunkon feltüntetett árak fogyasztói árak, és tartalmazzák az áfát, de nem tartalmazzák a szállítási költségeket.
Az árak kizárólag a weboldalunkon keresztül történő vásárlásokra vonatkoznak, és eltérhetnek a Foot Locker üzletekben található ugyanazon termék(ek)en feltüntetett ár(ak)tól. Az árak időről időre változhatnak és országonként is eltérőek lehetnek, de a változások nem befolyásolják az általunk már elfogadott megrendeléseket. A fizetendő végösszeg a fizetési oldalon jelenik meg.
Nem minden, a weboldalunkon kínált termék és ajánlat érhető el a Foot Locker üzletekben, és viszont.
A weboldalunkon megjelenő promóciók vagy kedvezmények nem használhatók fel más promóciókkal, ajánlatokkal vagy kedvezményekkel együtt. A promóciók, ajánlatok és kedvezmények kizárólag a www.footlocker.eu weboldalon keresztül történő vásárlásokra vonatkoznak, és eltérhetnek a Foot Locker üzletekben ugyanazon termékekre érvényes promócióktól, ajánlatoktól és kedvezményektől.
A költségek és a termék(ek) várható szállítási dátuma egyértelműen fel lesz tüntetve a megrendelés fizetési információkat tartalmazó oldalán.
7. Hogyan fizethet a termékekért?
Általában csak a fizetési visszaigazolás beérkezése után dolgozzuk fel és szállítjuk ki a megrendeléseket.
A Foot Locker különböző fizetési módokat fogad el, ideértve a hitel- és betéti kártyákkal történő fizetést. Emellett az adott országban leggyakrabban használt fizetési módok használatát is biztosítjuk; ezek a weboldalunk kezdőlapjának alján láthatók, de a Súgóközpontunkban is megtalálhatók.
A weboldalunkon feltüntetett lehetőségeken kívül más fizetési módokat nem fogadunk el.
A termék(ek) mindaddig a mi tulajdonunkban marad(nak), amíg Ön ki nem fizeti az adott megrendelés teljes összegét.
8. Milyen szállítási lehetőségek állnak rendelkezésre?
Ön az alábbi három szállítási lehetőség közül választhat:
a. Normál kiszállítás: a kiszállítás időtartama és a költségei országonként eltérőek. Az Ön országától függően ingyenes kiszállítási lehetőséget is biztosítunk az Ön számára, amennyiben megrendelésének teljes összege elér egy bizonyos küszöbértéket (ez országonként eltérő). Ez a küszöbérték a fizetési oldalon látható. Ha Ön FLX-tagként (hűségprogramunk) van bejelentkezve, jogosult az ingyenes kiszállításra (a küszöbértéktől függetlenül).
b. Expressz kiszállítás: a kiszállítás időtartama és a költségei országonként eltérőek. Országtól és megrendeléstől függően Ön kérhet expressz kiszállítást. Ebben az esetben megrendelését általában 1–2 munkanapon belül kézbesítjük. Ha Ön FLX-tagként (hűségprogramunk) van bejelentkezve, kedvezményt kaphat az expressz kiszállítás díjából.
c. Click and Collect: a célországtól függően lehetősége van arra, hogy megrendelését online adja le, és a csomagot egy Foot Locker üzletben vegye át. A Click and Collect szolgáltatással kapcsolatos további információkért, kérjük, látogasson el weboldalunkra.
Az általunk megadott szállítási idők csak tájékoztató jellegűek és azokra nem tudunk garanciát vállalni. A leghosszabb szállítási idő 30 nap. Amennyire lehetséges, igyekszünk tájékoztatni Önt az esetleges késésekről. A késedelmes szállításból eredő károkért kizárólag a törvény által előírt mértékben vállalunk felelősséget.
9. Hogyan történik a megrendelt termék(ek) kiszállítása?
Ha a normál vagy az expressz szállítást választja, megrendelését az Ön által a megrendelés során megadott címre szállítjuk ki. Amennyiben az Ön által megadott címre történő kézbesítés meghiúsul, előfordulhat, hogy:
- a csomagot a szomszédja részére kézbesítjük;
- egy későbbi időpontban újra megkíséreljük a csomag kézbesítését; vagy
- csomagját egy helyi átvételi pontra szállítjuk ki.
Fontos, hogy a csomagot átvételkor ellenőrizze. Bár 28 nap áll rendelkezésére, hogy indoklás nélkül elálljon a vásárlástól, abban az esetben, ha a csomag sérült vagy bármilyen szempontból nem felel meg az elvárásainak, a lehető leghamarabb, de legkésőbb a kézbesítéstől számított két hónapon belül értesítse Ügyfélszolgálatunkat az észlelt hiányosságról. A hibás termékek kezelésével kapcsolatos további információkra, valamint az észlelt hiányosságok Ügyfélszolgálatunk részére történő bejelentésének elmulasztásával kapcsolatos esetleges következményekre vonatkozóan, kérjük, olvassa el a 14. fejezetet.
10. Mit tehet, ha nem kapta meg a megrendelését?
A megrendelt termék(ek) kézbesítésével kapcsolatos legpontosabb információkért tekintse meg a nyomonkövetési adatokat. Kapcsolatba léphet Ügyfélszolgálatunkkal is, hogy vizsgálatot kérjen a csomagja kézbesítésével kapcsolatban, feltéve, hogy a következő időkereten belül felveszi velük a kapcsolatot:
a. Ha a nyomonkövetési adatok szerint a megrendelését kézbesítették, a nyomonkövetési adatokban szereplő kézbesítési dátumtól számított 30 nap áll rendelkezésére, hogy kapcsolatba lépjen Ügyfélszolgálatunkkal.
b. Amennyiben a nyomonkövetési adatok szerint megrendelését még nem kézbesítették, a megrendelés kiszállításának kezdődátumától számítva 100 nap áll rendelkezésére, hogy kapcsolatba lépjen Ügyfélszolgálatunkkal.
Ha nem veszi fel velünk a kapcsolatot a fent megadott időkereten belül, akkor a vizsgálatra irányuló kérelme automatikusan elutasításra kerül.
11. Szeretné lemondani a megrendelését? Ezt kell tennie.
Bár nagyon sajnálnánk, ha erre sor kerülne, Ön jogosult bármely megrendelését indoklás nélkül lemondani, kivéve az Ön személyes igényeihez igazított, egyértelműen személyre szabott, illetve az egészségvédelmi vagy higiéniai okokból visszaküldésre nem alkalmas termék(ek)et.
Visszáru szabályzatunk
A megrendelés lemondása érdekében a lehető leghamarabb vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.
Ha a termék(ek)et már kiszállították vagy kézbesítették Önnek, a kézbesítés napjától számítva 28 nap áll rendelkezésére, hogy a termék(ek)et részünkre visszaküldje. A termék(ek)et visszaküldheti a raktárunk.
Töltse ki a megrendeléskor kapott Visszáru űrlapot, és helyezze be a visszaküldendő csomagba. Tegye a visszáru címkét a mellékelt átlátszó tasakba, és ragassza a csomagra; ha nincs meg a visszáru címke, kérjük, forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz. A csomagot a kézbesítés napjától számított 28 napon belül adja le az illetékes futárszolgálat átvételi pontján.
Sajnos a termék(ek) visszaküldése a Foot Locker üzletbe nem lehetséges.
A fentiekben ismertetett visszáru szabályzat mellett a Játékszabályok II. mellékletében található Lemondási formanyomtatvány-mintát is használhatja.
Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaküldés módja országonként eltérő lehet. Ezért kérjük, tekintse meg a honlapunkon található Visszáru oldalunkat, ahol további információkat talál az Ön országára vonatkozó konkrét visszaküldési lehetőségekről.
A visszáruzandó termék(ek)et abban az állapotban kell visszaküldeni, ahogyan az(oka)t megkapta. Ez azt jelenti, hogy a termék(ek)nek és a csomagolásnak eredeti, használatlan állapotban, hiánytalanul meg kell lenniük. Ön csak olyan mértékben csomagolhatja ki a terméke(ke)t, amilyen mértékben ez szükséges ahhoz, hogy felmérhesse a termék(ek) méretét, jellegét és egyéb jellemzőit. Például felpróbálhatja a ruhákat vagy a cipőket, hogy megfelelő méretűek-e, de nem hordhatja őket. A termék(ek) felpróbálása során ne távolítsa el a címkéket vagy az egyéb kiegészítőket.
A visszaküldött termék(ek) állapotát átvételkor ellenőrizzük. Ha a termék(ek) kopott(ak) vagy sérült(ek), fenntartjuk a jogot, hogy kapcsolatba lépjünk Önnel a termék(ek) újraeladási értékét illetően.
12. Mikor nem fogadja el a Foot Locker a visszaküldött termék(ek)et?
Nem fogadjuk el a visszaküldött termék(ek)et, ha:
a. a termék(ek) visszaküldése a kézbesítés dátumtól számított 28 napnál később történt. A kézbesítés dátuma az a dátum, amikor a termék(ek)et az Ön által választott szállítási címre kiszállították, ideértve azt is, ha a szállítási cím egy átvételi pont volt;
b. a termék(ek) megvásárlása nem a weboldalunkon keresztül vagy a Foot Locker valamelyik üzletében történt;
c. a címkék vagy az egyéb kiegészítők hiányoznak; és/vagy
d. a termék(ek) nem rendeltetésszerű használat, gondatlanság vagy nem szándékos tevékenység következtében megsérült(ek).
13. Hogyan és mikor kapja meg a visszatérítést, miután lemondta/visszaküldte a megrendelést/terméket?
A vásárlás összegét általában ugyanazon fizetési módon keresztül térítjük vissza, mint amellyel az online vásárlás során fizetett.
A következő visszatérítési szabályokat alkalmazzuk ha Ön a termék(ek)et a raktárunkba küldte vissza.
Miután a termék(ek)et raktárunkban átvettük, az(oka)t ellenőriztük, és megállapítottuk, hogy eredeti, használatlan állapotban van(nak) és hiánytalan(ok), a visszatérítést az attól a pillanattól számított 14 napon belül fogjuk teljesíteni az Ön számára, hogy a futár átvette a visszaküldött csomagot. Jogunkban áll a visszatérítést megtagadni mindaddig, amíg a termék(ek)et vissza nem kapjuk, vagy amíg Ön nem szolgáltat bizonyítékot a termék(ek) visszaküldéséről (amelyik előbb bekövetkezik). A visszatérítést ugyanazon fizetési módon keresztül biztosítjuk az Ön számára, mint amellyel az online vásárlás során fizetett.
Amennyiben az összes megvásárolt terméket visszaküldi, a teljes vételárat és (adott esetben) a normál kiszállítás költségét is visszakapja. Ha az expressz kiszállítást választotta, akkor is csak a normál kiszállítás költségét térítjük vissza.
Ha csak a rendelés egy részét küldi vissza, akkor a termék(ek) ellenértékét kapja vissza a szállítási költség nélkül.
Az Ön országára vonatkozó visszaküldési lehetőségekkel kapcsolatos további információkért, kérjük, tekintse meg honlapunkon található Visszáru oldalunkat.
14. Mit jelent a kötelező szavatosság, és mire számíthat, ha egy termék hibás?
A kötelező szavatosság értelmében Ön elvárhatja, hogy egy termék:
- a kézbesítés időpontjában hibátlan legyen;
- megfeleljen a megállapodásban és az ajánlatunkban foglaltaknak; továbbá
- rendelkezzen a termék rendeltetésszerű használatához szükséges tulajdonságokkal.
Ha egy termék:
a. a kézbesítés időpontjában hibás, kérjük, hogy a lehető leghamarabb, de legkésőbb a kézbesítés időpontjától számított két hónapon belül értesítse Ügyfélszolgálatunkat a hibáról.
b. hibájára a kézbesítés időpontját követően derül fény, kérjük, hogy a lehető leghamarabb, de legkésőbb a hiba felfedezésének időpontjától számított két hónapon belül értesítse Ügyfélszolgálatunkat a hibáról.
Annak érdekében, hogy nagyobb eséllyel oldhassuk meg az esetleges problémákat, arra kérjük Önt, hogy:
- világosan jelezze számunkra a termék(ek)el kapcsolatos hibát vagy problémát; és
- mellékeljen több képet is a termék(ek)ről, amelyeken jól látható a hiba és a termék(ek) általános állapota.
Panaszát felülvizsgáljuk, és szükség esetén megkérjük Önt, hogy a termék(ek) vizsgálatának elvégzése céljából küldje vissza az érintett termék(ek)et raktárunkba, majd felvesszük Önnel a kapcsolatot a további lépésekre vonatkozóan. Megalapozott szavatossági igény esetén a vételárat visszatérítjük. Amennyiben a leszállított megrendelést teljes egészében visszaküldi, az Ön által megfizetett normál szállítási költséget is visszatérítjük.
Amennyiben a megalapozott igény gyártási hibára vonatkozik, akkor az Ön lakóhelye szerinti ország jogszabályai által előírt jótállás alkalmazandó. A Játékszabályok nem érintik az Ön kötelező szavatosságra vonatkozó jogait. Ha a Játékszabályok valamelyik rendelkezése az Ön kárára tér el a szavatossági jogoktól, akkor az adott szabály helyett, az Ön lakóhelye szerinti ország jogszabályai alkalmazandók.
Ha Ön a kézbesítéstől, vagy adott esetben a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül nem jelez semmilyen hibát Ügyfélszolgálatunknak, az azt jelenti, hogy elfogadta a csomagot, és így a termék(ek)re vonatkozó bármilyen veszteség, sérülés vagy értékcsökkenés az Ön költségére és kockázatára történik. Ez azt jelenti, hogy ha egy termék elveszik vagy megsérül, miután Ön elfogadta azt, Ön felelős az elvesztésért vagy sérülésért, ezért nem jogosult általunk történő pénzvisszatérítésre.
15. Hogyan léphet kapcsolatba a Foot Lockerrel?
Célunk, hogy online és offline egyaránt kiváló szolgáltatást nyújtsunk. A tisztesség, a kiválóság, a szolgáltatás, a csapatmunka és a közösség az alapértékeink részét képezik. Kérjük, tájékoztasson bennünket arról, ha a velünk kapcsolatos tapasztalatai nem felelnek meg az általunk megcélzott minőségnek. Mondja el, hogy mi történt, és ne felejtse el megemlíteni, melyik üzlettel vagy ügyfélszolgálati ügyintézővel kapcsolatban volt negatív tapasztalata.
Kapcsolatba léphet Ügyfélszolgálatunkkal a weboldalunkon található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, e-mailben, illetve chatbotunkkal vagy az Ügyfélszolgálatunk munkatársával folytatott élő chaten keresztül. Amennyiben a chatbotunkat és az élő chatet használja, a chat ablakban található „Email másolat” gomb segítségével kérheti tőlünk a chat szövegének az Ön e-mail címére történő elküldését. Ha a chatelést a „Chat befejezése” gombra kattintva fejezi be, a chat szövege automatikusan elküldésre kerül az Ön e-mail címére. Ha a chatelést a „Chat befejezése” gomb használata nélkül zárja le, nem kapja meg a chat szövegét.
Elérhetőségeinkért és a chatszolgáltatásainkhoz vezető hivatkozásokért, kérjük, tekintse meg Kapcsolat oldalunkat itt.
16. Hogyan kezeli a Foot Locker az Ön személyes adatait?
A Foot Locker rendkívül fontosnak tartja a személyes adatok védelmét. A személyes adatok kezelésével kapcsolatos további információkért tekintse meg Adatvédelmi nyilatkozatunkat és a Sütik használatával kapcsolatos nyilatkozatunkat.
17. Milyen szabályok vonatkoznak a szellemi tulajdonjogokra?
A weboldalunkon és a kommunikációnkban szereplő valamennyi márkanév, logó, terméknév, szolgáltatás- és cégnév, szöveg, kép, illusztráció és dizájn a Foot Locker vagy harmadik felek szellemi tulajdonhoz fűződő jogait tartalmazza. Ilyen harmadik felek például a termékek beszállítói, a fotósok és a szövegírók. Tilos a szellemi tulajdonjogok által szabályozott kifejezések felhasználása vagy reprodukciója, mivel ez a jogtulajdonos jogainak megsértését jelentheti.
A weboldal dizájnjának, szövegeinek, dokumentumainak, filmjeinek, zenéinek és/vagy egyéb szolgáltatásainak, valamint ezek választékának és elrendezésének jogai, továbbá a weboldalon található valamennyi szoftverösszeállítás, az alapul szolgáló forráskódok, szoftverek és minden egyéb anyag a Foot Locker és/vagy beszállítói és alvállalkozói tulajdonát képezik, vagy általuk licenceltek.
Ön csak olyan mértékben jogosult elektronikus úton másolni és kinyomtatni a weboldal egyes részeit, amennyire ez szükséges ahhoz, hogy megrendelést adjon le részünkre, vagy hogy a weboldalt a vásárláshoz szükséges erőforrásként használja. A weboldalon található információkat és anyagokat tilos bármilyen más módon felhasználni, beleértve a fentiektől eltérő célú reprodukálást, módosítást, terjesztést vagy újraközlést. Amennyiben a Weboldalon található anyagokat vagy információkat szeretné felhasználni, ehhez előzetes írásbeli jóváhagyásunkra van szüksége.
Ön a vonatkozó jogszabályok által megengedett legnagyobb mértékben ezúton vállalja, hogy kártalanít és mentesít minket minden olyan kereset, követelés és felelősség alól, amely abból ered, hogy a kifejezések Ön által történő használata és/vagy hasznosítása sérti bármely harmadik fél jogait (szellemi tulajdonjogok), vagy más módon jogellenes bármely harmadik féllel szemben.
18. Meddig terjed a Foot Locker felelőssége?
Termékeink esetében:
Abban a valószínűtlen esetben, ha nem megfelelően teljesítjük az Önnel szemben vállalt kötelezettségeinket, kizárólag az ebből eredő közvetlen károkért vagyunk felelősek, legfeljebb az érintett termék(ek)ért megfizetett összeg erejéig. Nem vagyunk felelősek az Ön által elszenvedett esetleges közvetett károkért. Ez nem érinti a kötelező érvényű jogszabályok alapján Önt megillető jogokat, amelyektől nem lehet eltérni. A Foot Locker nem zárja ki vagy korlátozza, illetve nem szándékozik kizárni vagy korlátozni semmilyen olyan felelősséget, amely a vonatkozó jogszabályok szerint nem zárható ki vagy korlátozható.
A Foot Locker a következő esetekben felelős a nem megfelelő teljesítésből eredő károkért:
a. halál vagy fizikai sérülés;
b. a Foot Locker és/vagy vezetőségének szándékos vagy tudatos gondatlansága; és
c. bármely más olyan káresemény, amelyre vonatkozóan a felelősség jogszabály alapján nem zárható ki vagy nem korlátozható.
Bármikor előfordulhat, hogy rajtunk kívül álló okok miatt nem tudunk eleget tenni kötelezettségeinknek. Ezt nevezzük „vis majornak”. A vis major kifejezés nem kizárólagosan magában foglalja az előre nem látható eseményeket, háborúkat, tűzeseteket, robbanásokat, baleseteket, árvizeket, (informatikai) szabotázst, munkabeszüntetéseket, kizárásokat, törvények, szabályok, előírások vagy határozatok betartását, valamint a gépek, berendezések vagy eljárások teljes mértékű meghibásodását, illetve bármely más okot – függetlenül attól, hogy a fenti felsorolásban szerepel-e vagy sem –, amely a Foot Locker számára észszerűen lehetetlenné vagy észszerűtlenül megterhelővé teszi az Adásvételi megállapodásban foglaltak teljesítését.
Vis major esetén jogosultak vagyunk az Adásvételi megállapodásban foglaltak teljesítésének felfüggesztésére vagy a megállapodás felmondására.
A Foot Locker nem tartozik felelősséggel semmilyen (késésből adódó) költségért, veszteségért, kiadásért, vagy kárért, amely Önnél vis maior esemény miatt merült fel, kivéve, ha a Foot Locker vétkes módon okozta a vis maior eseményt.
Weboldalunk használata esetén:
Weboldalunk külső internetes oldalakra mutató hivatkozásokat tartalmazhat. Nem vagyunk felelősek a weboldalunkon található hivatkozásokon keresztül meglátogatott weboldalak használatáért vagy tartalmáért. A hivatkozások használata és más weboldalak meglátogatása teljes mértékben az Ön saját felelősségére történik. Más weboldalak is tartalmazhatnak a mi weboldalunkra mutató hivatkozásokat vagy beágyazott tartalmakat. Az ilyen hivatkozásból vagy beágyazott tartalomból eredő károkért nem vállalunk felelősséget.
Bár észszerű óvintézkedéseket teszünk annak érdekében, hogy weboldalunkat megóvjuk a számítógépes vírusoktól, semmilyen felelősséget nem vállalunk a weboldalunkon található vagy azon keresztül továbbított vírusokból eredő károkért.
19. Mely törvények és joghatóságok alkalmazandók az Ön Adásvételi megállapodására?
Minden esetben a Játékszabályokban foglaltak alkalmazandók, kivéve, ha a kötelező törvényi rendelkezések ezzel ellentétesek. Ha a Játékszabályok bármely részét bármilyen okból érvénytelennek kell tekinteni, ez nem érinti a Játékszabályok fennmaradó részének érvényességét, ezért a fennmaradó részben foglaltak továbbra is teljes mértékben hatályosnak tekintendők.
A Foot Locker és Ön között létrejött, a Játékszabályokat tartalmazó Adásvételi megállapodásra, valamint a weboldal használatára vonatkozóan Hollandia törvényei az irányadók, az alkalmazandó kötelező érvényű jogszabályok alapján Önt megillető jogok sérelme nélkül.
Az Adásvételi megállapodásból, a Játékszabályokból és/vagy a weboldal használatából eredő vagy azzal kapcsolatos bármely jogvitát minden esetben az Amszterdamban található illetékes bíróságon kell megindítani, kivéve, ha Ön a Foot Locker tájékoztatásától számított egy hónapon belül a jogvita rendezésére a vonatkozó jogszabályok szerint illetékes bíróságot választja.
A fentiek nem érintik az Ön törvények által biztosított jogait.
20. Milyen egyéb szabályok érvényesek?
Fenntartjuk a jogot, hogy a Játékszabályokat bármikor, előzetes értesítés nélkül megváltoztassuk; ebben az esetben az új, módosított Játékszabályok dokumentum a weboldalon való elhelyezés időpontjában lép hatályba. Javasoljuk, hogy rendszeresen ellenőrizze, nem történt-e módosítás. A meglévő Adásvételi megállapodásokat az ilyen változások nem érintik.
A Játékszabályok és a felhasználási feltételek legutolsó módosítása 2023 november történt.
I. MELLÉKLET
A Foot Locker gazdálkodó egységek listája
ORSZÁG |
GAZDÁLKODÓ EGYSÉG |
BEJEGYZETT CÍM
|
CÉG- JEGYZÉKSZÁM |
ADÓSZÁM |
HOLLANDIA |
Foot Locker Netherlands B.V. |
Stationsplein 32, 3511 ED Utrecht/The Netherlands. |
Stationsplein 32, 3511 ED Utrecht/The Netherlands.23063181 |
NL800774115B01 |
BELGIUM |
Foot Locker Belgium BVBA |
Avenue Louise 331-333, 1050, BRUSSEL, BELGIUM |
RRP/RPM 0442.407.102 |
BE0442.407.102 |
LUXEMBURG |
Foot Locker Belgium BVBA - SPRL Succursale de Luxembourg |
18, Rue de L'Alzette, 4010, ESCH-SUR-ALZETTE, GD-LUXEMBOURG |
B 39434 |
LU27976639 |
NÉMETORSZÁG |
Foot Locker Germany GmbH & Co. KG |
Tiroler Straße 26, 45659, RECKLINGHAUSEN, GERMANY |
HRA 4942 |
DE814084510 |
EGYESÜLT KIRÁLYSÁG |
Freedom Sportsline Ltd. |
1st Floor, 42-48 Great Portland Street, W1W 7NB, LONDON, UNITED KINGDOM |
1779106 |
GB545256538 |
ÍRORSZÁG |
Foot Locker Retail Ireland Ltd. |
49 Lower O'Connell Street, D01 CK02, DUBLIN, IRELAND |
391370 |
IE6411370E |
FRANCIAORSZÁG |
Foot Locker France SAS |
124, rue de Verdun, 2ème étage, 92800, PUTEAUX, FRANCE |
382 401 867 |
FR96382401867 |
OLASZORSZÁG |
Foot Locker Italy Srl |
Via Ceresio 7, 20154, MILANO, ITALY |
10322270157 |
IT10322270157 |
SPANYOLORSZÁG |
Foot Locker Spain SLU |
Balmes, 195, 8°, 1a, 08006, BARCELONA, SPAIN |
B-101890 |
ESB80030315 |
PORTUGÁLIA |
Foot Locker - Artigos Desportivos e de Tempos Livres, Lda |
Edifício Atrium Saldanha |
12861 |
PT506319431 |
AUSZTRIA |
Foot Locker Austria GmbH |
Freyung 4/13-14, 1010, VIENNA, AUSTRIA |
FN 165131 s |
ATU43738602 |
DÁNIA |
Foot Locker Denmark 2009 B.V., filial af Foot Locker Denmark B.V. Holland |
Nybrogade 12, 1203, COPENHAGEN K, DENMARK |
33268300 |
DK33268300 |
SVÉDORSZÁG |
Foot Locker Scandinavia B.V., The Netherlands, filial Sweden |
Box 1711, 111 87, STOCKHOLM, SWEDEN |
516404-1492 |
SE516404149201 |
NORVÉGIA |
Foot Locker Norway B.V. Norwegian branch |
Haakon VII's gate 10, 0161, OSLO, NORWAY |
918 076 581 |
|
LENGYELORSZÁG |
Foot Locker Poland Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością |
ul. Zlota 59, 00-120, WARSAW, POLAND |
0000392259 |
PL5252513747 |
CSEH KÖZTÁRSASÁG |
Foot Locker Czech Republic s.r.o. |
Nové Mĕsto, V Celnici 1031/4, 110 00, PRAGUE 1, CZECH REPUBLIC |
271 26 706 |
CZ27126706 |
MAGYARORSZÁG |
Foot Locker Hungary Kft. |
Váci utca 14., 1052 BUDAPEST, MAGYARORSZÁG |
01-09-718211 |
HU13089719 |
GÖRÖGORSZÁG |
Foot Locker Greece Athletic Goods Ltd. |
75 Patision, 10434, ATHENS, GREECE |
Eredeti alapszabály, amelyet az athéni elsőfokú bíróságon 7725 általános számon, 2005. évi 2131. egyedi számon jegyeztek be. |
EL999279062 |
II. MELLÉKLET
Lemondási formanyomtatvány-minta
Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot, és küldje el a közlemény mellékleteként a Kapcsolat oldalunkon keresztül, vagy levélben a Foot Locker Europe B.V. Stationsplein 32, 3511 ED Utrecht/The Netherlands.
Címzett:
Foot Locker Europe B.V.
Stationsplein 32, 3511 ED Utrecht/The Netherlands.
Ezúton bejelentem/bejelentjük (*), hogy a következő termék(ek) (*) megvásárlására vonatkozó megállapodást fel kívánom/kívánjuk (*) mondani:
Leírás:
_____________________________________________________________
Cikkszám:
_________________________________________________________________
Megrendelve (dátum) / Átvéve (dátum) (*):
_________________________________________________________________
Kérjük, az alábbiakban adja meg nevét és címét:
Keresztnév és vezetéknév: _______________________________________________
Utca és házszám: _______________________________________________
Postai irányítószám és település: ___________________________________________________
Dátum: ________________________
Aláírás: ______________________________
(csak akkor töltse ki, ha ezt a nyomtatványt postai úton, levélben küldi el)
(*): A nem kívánt rész törlendő.
General Terms and Conditions of Use and Sale
The Rules of the Game
THANK YOU for visiting our website and showing interest in buying our item(s).
Although we realize it is a lot of text, it is important for you to read these General Terms and Conditions of Use and Sale (the “Rules of the Game”) carefully before you proceed to make your purchase, as these Rules of the Game explain specific rules that apply to your use of our website as well as to your order.
By visiting our websites, and buying item(s) from us, you indicate that you have read and understood these Rules of the Game.
Factual and specific rules such as delivery costs, delivery times but also the regions where we do or do not deliver our item(s) to can all be found on our website under our Frequently Asked Questions (“FAQ”).
The Rules of the Game:
1. Who we are?
2. Who can order item(s) via the website?
3. When can you order item(s) via the website?
4. How does the order procedure work?
5. When may we cancel your order?
6. What prices does Foot Locker use?
7. How do you pay for your item(s)?
8. What delivery options do you have?
9. How will your item(s) be delivered?
10. What can you do if you did not receive your order?
11. You want to cancel your order; what should you do?
12. When will Foot Locker not accept returned item(s)?
13. How and when will you receive a refund after you cancelled/returned an order/item?
14. What is your legal warranty and what can you expect if the item(s) is/are defective?
15. How do you contact Foot Locker?
16. How does Foot Locker process your personal data?
17. What are the rules concerning intellectual property rights?
18. How far does Foot Locker’s liability go?
19. Which laws and jurisdiction are/is applicable to your Purchase Agreement?
20. What other rules apply?
You can consult the Rules of the Game online, download and print them or request them by email from our Customer Service team.
1. Who we are?
The terms “we”, “our” and “us” are used to refer to Foot Locker entities in Europe.
Our main establishment is Foot Locker Europe B.V. in the Netherlands. Foot Locker Europe B.V. is incorporated under Dutch law and is registered at the Dutch Chamber of Commerce under the registration number 23067735.
The identity of the seller entity of your item(s), depends on the country in which you make your purchase. Please see Annex I to these Rules of the Game, including our list of entities to find your Foot Locker entity.
If you have any questions, please contact our Customer Service team.
2. Who can order item(s) via the website?
You may order our item(s) if you have reached the legal age under the laws applicable to you and are legally capable to do so.
We only sell our item(s) to end users and/or consumers who:
a. Have a valid address in a region in which we deliver our item(s);
b. Order the item(s) for their own personal use; and
c. Do not resell the item(s).
We reserve the right to refuse the sale of our item(s) to resellers, retailers, or bulk buyers.
3. When can you order item(s) via the website?
Although we do our best to enable you to purchase our item(s), it may be possible that:
a. An item shown on our website is no longer available (which could be contrary to the availability status);
b. Additional restrictions may apply to item(s) of a “limited edition” or “limited production”, for example restrictions on the number of item(s) you may purchase; or
c. It is not yet possible to ship our online item(s) to every country or region. Please check our website for the countries and regions where we do ship our item(s) to.
4. How does the order procedure work?
Of course, we are very pleased that you decided to order our item(s). Placing an order via our website is easy and consists of the following steps:
- Add the item(s) you like to order to your shopping cart;
- Proceed to “Order”;
(i) If you already have a Foot Locker account, please login. If not, you can create your own account by registering on our website; or
(ii) If you order as a guest without creating an account, please fill in all necessary information (such as your name, address, email address and telephone number);
c. Check your information and your order before confirming;
- Select the preferred shipping method;
- Choose one of the available payment methods;
- Before placing an order, you will need to agree to these Rules of the Game;
- Proceed to place the order and pay for the item(s) (you have now entered into a binding obligation). You must complete the payment in the manner of payment chosen by you. As long as you have not completed the payment, the item(s) will not be reserved but as soon as we have received the payment confirmation, the order will be executed. This means that if you wait too long in making the payment, the risk increases that the item(s) will no longer be available;
- You will receive an email with all the details of your purchase. At this point a binding contract (the “Purchase Agreement”), containing these Rules of the Game, comes into existence; and
- As soon as we have shipped your item(s), you will receive a shipping confirmation by email.
5. When may we cancel your order?
We are entitled to refuse or cancel your order before the shipment of the item(s). However, we must have a justified reason for doing so. Examples of situations in which we can refuse or cancel an order include, but are not limited to:
- An obvious error or other incorrectness with regard to (an) item(s) offered by us;
- The item(s) is/are not available or in stock; if this is so, we will inform you as soon as possible and will not process the order;
- Your invoice information is not correct or is impossible to verify;
- We have reason to believe that your order or payment is fraudulent;
- There is suspicion of credit card or debit card fraud;
- We cannot deliver to the address stated by you;
- We have reason to believe that you are not an end user and/or consumer;
- You are under the legal age following from the laws applicable; or
- Payment for the purchase is not reserved or made in full.
In the above cases, we are not liable for damages or costs as a result of the refusal or cancellation of your order.
6. What prices does Foot Locker use?
The prices on our website are consumer prices and include VAT but exclude shipping costs.
The prices only apply to purchases via our website and may differ from the prices that are used for the same item(s) in a Foot Locker store. The prices may change from time to time and differ between countries, but changes will not affect any order which we have accepted. The final price to be paid will be displayed on the checkout page.
Not all item(s) and offers that are offered on our website are also available in Foot Locker stores and vice versa.
Promotions or discounts on our website cannot be used in combination with other promotions, offers or discounts. Promotions, offers and discounts only apply to purchases made via www.footlocker.eu, and may differ from the promotions, offers and discounts that may be applicable for the same item(s) in a Foot Locker store.
The costs and the expected delivery date of your item(s) will be clearly mentioned on the check-out page for your order.
7. How do you pay for your item(s)?
In principle, we will only process and deliver your order after receipt of the payment.
Foot Locker accepts various payment methods including credit and debit cards. Additionally, we offer the most commonly used payment methods in a particular country; these are visible at the bottom of our website’s homepage and are listed in our Help Center.
We do not accept other payment methods than those mentioned on our website.
We remain the owner of the item(s), until you have paid for the item(s) in full.
8. What delivery options do you have?
You can choose one of the following three delivery options that we offer:
a. Standard shipping: the delivery timeframe and the costs vary according to each country. Depending on your country, we offer you free shipping if you order for a total amount superior to a certain threshold (which differs per country). This threshold is visible on the checkout page. If you are signed in as a FLX member (our loyalty program), you are eligible for free shipping (regardless the threshold).
b. Express shipping: the delivery timeframe and the costs vary according to each country. Depending on your country and order, you may request express shipping. In this case, your order is usually delivered within 1-2 business days. If you are signed in as a FLX member (our loyalty program), you may obtain a reduction on the express shipping fees.
c. Click and Collect: depending on your country of delivery, you have the option to place your order online and request to collect the package in a Foot Locker store. For more information on Click and Collect, please visit our website.
The times of delivery mentioned by us are only indications and are not guaranteed. The latest time of delivery is 30 days. We try to inform you about any delays, in so far as possible. In so far as permitted by law, we are not liable for any damages as a result of late delivery.
9. How will your item(s) be delivered?
If you choose standard shipping or express shipping, we deliver your order at the address that has been given by you when placing your order. Where we are unable to deliver to your address, we may:
- Divert and deliver to your neighbor;
- Make another delivery attempt at a later date; or
- Deliver your parcel at a local pick up point.
It is important that you check the parcel at the time of receipt. Even though you have 28 days to cancel your purchase without reason, where the parcel is damaged or in any way not as you would expect it, you would need to inform our Customer Service team of this defect as soon as possible, ultimately within two months counting from the delivery date. Please see chapter 14 for more information on how to handle in case of defective (an) item(s), and the consequences of refusing to report defects to our Customer Service team.
10. What can you do if you did not receive your order?
Consult your tracking information for the most accurate information on the delivery of your item(s). You may contact our Customer Service team to request an investigation into the delivery of your parcel, provided that you contact them within the following timeframe:
a. If the tracking information states that your order has been delivered, you have 30 days counting from the delivery date stated in the tracking information to contact our Customer Service team.
b. If the tracking information states that your order is not delivered yet, you have 100 days counting from shipping date of the order to contact our Customer Service team.
If you do not contact us within the applicable timeframe stated above, your investigation request will be automatically rejected.
11. You want to cancel your order; what should you do?
Although we would regret this very much, you are entitled to cancel any order and without giving a reason, except for item(s) adjusted to your personal specifications, that are clearly personalized, and item(s) which are not suitable for return due to health protection or hygiene reasons.
Our return policy
Contact as soon as possible our Customer Service team to cancel your order.
If the item(s) have already been shipped or have been delivered to you, you have 28 days counting from the delivery date to return the item(s) to us. You may return the item(s) to:
a. A Foot Locker store of your choice in a country where we have a European Foot Locker website.
If the Foot Locker store of your choice in the European region applies a different currency than the currency in which you purchased your item(s) online, the currency of the Foot Locker store of your choice where you return your item(s) applies.
As an exception, if you used Clear Pay as your payment method for your online purchase, it is not possible to return your item(s) in one of our Foot Locker stores. In this case, you should return your item(s) to our warehouse.
b. Our warehouse.
If you return your item(s) to our warehouse, make sure that you fill in the Return Form which was provided with your order and put it into the box. Put the return label in the clear pouch provided and stick it on the box; if you don’t have the return label, please contact our Customer Service team. Drop your package at the access point of the relevant delivery service within 28 days counting from the delivery date.
In addition to the return policy above, you may use the model form for cancellation included in Annex II to these Rules of the Game.
Note that our return methods may differ per country. Therefore, please consult our Returns page on our website for more information on the specific return methods for your country.
Returned item(s) must be returned in the state in which you received them. This means that the item(s) and packaging are in the original unused condition and are complete. You may only unpack the item(s) in so far as this is necessary to be able to assess the size, nature, and other characteristics of the item(s). You may, for instance, try on clothing or shoes for size but you may not wear them. Do not remove tags or labels when trying on the item(s).
The state of the returned item(s) is checked by us on receipt. If the item(s) is/are worn or damaged, we reserve the right to come back to you as to the re-sell value of the item(s).
12. When will Foot Locker not accept returned item(s)?
We do not accept returned item(s) if the item(s) are:
a. Returned later than 28 days counting from the delivery date. The delivery date is the date the item(s) are delivered at the shipping address you chose, including if the shipping address is a pick-up point;
b. Purchased elsewhere than through our website or our Foot Locker stores;
c. Missing tags or labels; and/or
d. Damaged by misuse, negligence or unintended activity.
13. How and when will you receive a refund after you cancelled/returned an order/item?
In principle, we will refund your purchase amount via the same payment method you used to pay your online purchase.
We apply the following refund policy:
a. When you returned the item(s) to a Foot Locker store of your choice
After we have checked the returned item(s) and concluded that the item(s) is/are in original unused condition and are complete, we will provide you with the refund via the same payment method you used to pay your online purchase.
b. When you returned the item(s) to our warehouse
After we have received the item(s) at out warehouse, checked the returned item(s) and concluded that the item(s) is/are in original unused condition and are complete, we will provide you with the refund within 14 days counting from the moment the courier accepted your return parcel. We have the right to withhold the refund until we have received the item(s) back, or until you have provided evidence of having sent back the item(s), whichever is the earliest. We will provide you with the refund via the same payment method you used to pay your online purchase.
When returning all items purchased, you will receive the full purchase amount plus the standard shipping costs (if applicable). If you have chosen for express shipping, we will not refund the express shipping costs above the amount of the standard shipping costs.
When returning only part of an order, you will receive a refund of the value of the item(s) without the shipping costs.
For more information on return methods for your country, please consult our Returns page on our website.
14. What is your legal warranty and what can you expect if the item(s) is/are defective?
Under the legal warranty you may expect (an) item(s) to:
a. Be free of defects at the time of delivery;
b. Comply with what has been agreed upon, what is stated in our offer; and
c. Possess the properties that are necessary for normal use of the item.
If your item(s) is/are defective:
a. At the time of the delivery, please inform our Customer Service team of this defect as soon as possible, ultimately within two months counting from the delivery date.
b. After the time of the delivery, please inform our Customer Service team of this defect as soon as possible, ultimately within two months counting from the discovery date.
To give us a better chance to solve possible problems we ask you:
a. To state clearly to us what the defect or problem with the item(s) is; and
b. To include several pictures of the item(s) clearly showing the defect and overall state of the item(s).
We will review you claim, where necessary, request you to return the relevant item(s) to our warehouse for inspection, and contact you regarding the next steps. In the case of a well-founded claim under the warranty, we will refund the purchase price. If a delivered order is returned in full, we also refund the standard shipping costs paid by you.
If the well-found claim concerns a manufacturing defect, the warranty as prescribed by the law of the country where you live applies. These Rules of the Game do not affect your legal warranty rights. If one of the provisions in these Rules of the Game differs from the warranty rights to your disadvantage, the relevant rule does not apply, but the law in the country where you reside applies instead.
If you have not reported any defects to our Customer Service team within two months counting from the delivery date or the discovery of a defect as the case may be, this means that you have accepted the parcel, and thus, any loss, damage, or reduction in value of the item(s) is at your expense and risk. This means that if the item(s) is/are lost or damaged after you have accepted it, you are responsible for that loss or damage and you will therefore have no right to a refund of your money from us.
15. How do you contact Foot Locker?
We aim to deliver excellent service, both online and offline. Integrity, excellence, service, teamwork and community form part of our core values. If your experience with us is not of the quality we aim for, please let us know. Tell your story and do not forget to mention which store or Customer Service agent you had your experience with.
You may contact our Customer Service team via the contact form on our website, sending an email, chatting with our chat bot or our live chat with a Customer Service agent. If you use our chat bot and live chat, you can request us, via the “Email transcript” button in the chat, to send the chat transcript to your email. If you end the chat by the “End chat” button, the chat transcript is sent to your email automatically. If you close the chat without using the “End chat” button, you will not receive the chat transcript.
Please consult our Contact Page for our contact details and links to our chat services here.
16. How does Foot Locker process your personal data?
Foot Locker considers the protection of your personal data very important. Please consult our Privacy Statement and our Cookie Statement for more information on how we process your personal data.
17. What are the rules concerning intellectual property rights?
All brand names, logos, product names, service and corporate names, texts, images, illustrations, designs on our website and communications contain intellectual property rights of Foot Locker or third parties. For example, the suppliers of the item(s), photographers, and copywriters. You are not allowed to use or reproduce any expression governed by intellectual property rights as this may constitute an infringement of the holder’s rights.
The rights in the website design, texts, documents, movies, music and/or other services and the selection and arrangement thereof, and all software compilations, underlying source codes, software and all other material on this website are owned by or licensed to Foot Locker and/or its suppliers and subcontractors.
You are only allowed to electronically copy and to print in hard copy portions of the website to the extent this is necessary for the purpose of placing an order with us, or for using the website as a shopping resource. You are not allowed to make any other use of the information and materials on this website, including reproduction for purposes other than the one mentioned above, modification, distribution, or republication. Should you wish to use materials or information from this Website, you need our prior written approval to do so.
To the maximum extent permitted under applicable law, you hereby indemnify and hold us harmless from and against all actions, claims and liabilities, suffered, incurred, or sustained by us as a result of your use and/or exploitation of the expressions infringing the (intellectual property) rights of any third party or otherwise being unlawful towards a third party.
18. How far does Foot Locker’s liability go?
For our item(s):
In the unlikely case that we do not fulfil our obligations with you correctly, we are responsible solely for the direct damage resulting from it up to the maximum amount that you paid for the item(s) concerned. We are not liable for any indirect damages you may suffer. This is without prejudice to any rights applicable to you under mandatory laws that cannot be deviated from. Foot Locker does not exclude or limit, or intend to exclude or limit any liability that cannot be excluded or limited under the applicable laws.
Foot Locker is responsible for the damage resulting from the inadequate performance in the case of:
a. Death or physical injury;
b. Intent or willful recklessness of Foot Locker itself and/or its management; and
c. Any other damage for which the liability cannot be statutorily excluded or limited.
It may always happen that we are unable to meet our obligations because something happens beyond our control. We call this “force majeure”. The term force majeure includes, but is not limited to unforeseen events, wars, fires, explosions, accidents, floods, (IT) sabotage, (labour) strikes, lockouts, compliance with laws, rules, regulations or resolutions, or total failure of machinery, apparatus or processes or any other cause whether or not stated above which make our performance of the Purchase Agreement reasonably impossible or unreasonably onerous for Foot Locker.
In case of a force majeure, we are entitled to suspend performance or terminate the Purchase Agreement.
Foot Locker is not liable for any (delay) costs, losses, expenses, damages in any way incurred by you due to an event of force majeure, unless Foot Locker has culpably caused the relevant event of force majeure.
For the use of our website:
Our website may provide links to external Internet sites. We are not responsible for your use or the content of websites that may be visited through links on our website. The use of links and visiting other websites occur entirely at your own risk. Other websites may contain links or frames to our website. We are not liable for any damage resulting from such a link or frame.
Although we take reasonable precautionary measures to keep our website free from viruses, we do not accept any liability for damage resulting from a virus on or passed on through our website.
19. Which laws and jurisdiction are/is applicable to your Purchase Agreement?
These Rules of the Game are applicable unless mandatory statutory provisions oppose this. If any part of these Rules of the Game must be considered not valid for any reason whatsoever, this does not affect the validity of the remaining part of the Rules of the Game and this remaining part is considered to remain in full force and effect.
The Purchase Agreement, containing these Rules of the Game, entered into between Foot Locker and you and the use of the website shall be governed by the laws of the Netherlands, without prejudice to any rights you have under applicable mandatory laws.
Any disputes arising out of or relating to the Purchase Agreement, these Rules of the Game, and/or the use of the website shall be brought exclusively before the competent court located in Amsterdam, unless within one month from being informed by Foot Locker you choose for dispute resolution by the court that would be competent in accordance with the applicable law.
The foregoing does not affect your statutory rights.
20. What other rules apply?
We reserve the right to change these Rules of the Game at any time without prior notification, whereby the new amended Rules of the Game take effect at the time of placement on the website. You are advised to regularly check whether they have changed. Existing Purchase Agreements will not be affected by such changes.
These Rules of the Game and conditions were last modified in February 2023.
ANNEX I
List of Foot Locker entities
COUNTRY |
ENTITY |
REGISTERED ADDRESS
|
COMM. REGISTER NO. |
VAT NUMBERS |
THE NETHERLANDS |
Foot Locker Netherlands B.V. |
Ir. D.S. Tuijnmanweg 3-5, 4131 PN, VIANEN, THE NETHERLANDS |
23063181 |
NL800536253B01 |
BELGIUM |
Foot Locker Belgium BVBA |
Avenue Louise 331-333, 1050, BRUSSEL, BELGIUM |
RRP/RPM 0442.407.102 |
BE0442.407.102 |
LUXEMBOURG |
Foot Locker Belgium BVBA - SPRL Succursale de Luxembourg |
18, Rue de L'Alzette, 4010, ESCH-SUR-ALZETTE, GD-LUXEMBOURG |
B 39434 |
LU27976639 |
GERMANY |
Foot Locker Germany GmbH & Co. KG |
Tiroler Straße 26, 45659, RECKLINGHAUSEN, GERMANY |
HRA 4942 |
DE814084510 |
UNITED KINGDOM |
Freedom Sportsline Ltd. |
1st Floor, 42-48 Great Portland Street, W1W 7NB, LONDON, UNITED KINGDOM |
1779106 |
GB545256538 |
IRELAND |
Foot Locker Retail Ireland Ltd. |
49 Lower O'Connell Street, D01 CK02, DUBLIN, IRELAND |
391370 |
IE6411370E |
FRANCE |
Foot Locker France SAS |
124, rue de Verdun, 2ème étage, 92800, PUTEAUX, FRANCE |
382 401 867 |
FR96382401867 |
ITALY |
Foot Locker Italy Srl |
Via Ceresio 7, 20154, MILANO, ITALY |
10322270157 |
IT10322270157 |
SPAIN |
Foot Locker Spain SLU |
Balmes, 195, 8°, 1a, 08006, BARCELONA, SPAIN |
B-101890 |
ESB80030315 |
PORTUGAL |
Foot Locker - Artigos Desportivos e de Tempos Livres, Lda |
Edifício Atrium Saldanha |
12861 |
PT506319431 |
AUSTRIA |
Foot Locker Austria GmbH |
Freyung 4/13-14, 1010, VIENNA, AUSTRIA |
FN 165131 s |
ATU43738602 |
DENMARK |
Foot Locker Denmark 2009 B.V., filial af Foot Locker Denmark B.V. Holland |
Nybrogade 12, 1203 Copenhagen K, DENMARK |
33268300 |
DK33268300 |
SWEDEN |
Foot Locker Scandinavia B.V., The Netherlands, filial Sweden |
Box 1711, 111 87, STOCKHOLM, SWEDEN |
516404-1492 |
SE516404149201 |
NORWAY |
Foot Locker Norway B.V. Norwegian branch |
Haakon VII's gate 10, 0161, OSLO, NORWAY |
918 076 581 |
|
POLAND |
Foot Locker Poland Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością |
ul. Zlota 59, 00-120, WARSAW, POLAND |
0000392259 |
PL5252513747 |
CZECH REPUBLIC |
Foot Locker Czech Republic s.r.o. |
Nové Mĕsto, V Celnici 1031/4, 110 00, PRAGUE 1, CZECH REPUBLIC |
271 26 706 |
CZ27126706 |
HUNGARY |
Foot Locker Hungary Kft |
Váci utca 11/b, 1052, BUDAPEST, HUNGARY |
01-09-718211 |
HU13089719 |
GREECE |
Foot Locker Greece Athletic Goods Ltd. |
75 Patision, 10434, ATHENS, GREECE |
Original Articles of Association registered at the Athens Court of First Instance under General Number 7725, specific number 2131 of the year 2005. |
EL999279062 |
ANNEX II
Model form for cancellation
ase fill in the form below completely and send it subsequently as an attachment to your communication via our
Please fill in the form below completely and send it subsequently as an attachment to your communication via our Contact Page, or as a letter to Footlocker Europe B.V. Stationsplein 32, 3511 ED Utrecht/The Netherlands.
To:
Footlocker Europe B.V
Stationsplein 32, 3511 ED Utrecht/The Netherlands.
I/We (*) hereby announce that I/we (*) want to cancel our agreement concerning the purchase of the following item(s) (*):
Description:
_____________________________________________________________
Article number:
_________________________________________________________________
Ordered on (date) / Received on (date) (*):
_________________________________________________________________
Please fill in your name and address below:
First name and family name: _______________________________________________
Street and house number: _______________________________________________
Postal code and place: ___________________________________________________
Date: ________________________
Signature: ______________________________
(only if this form is sent by letter through the post)
(*): Delete if not applicable.